יום רביעי, 2 בדצמבר 2009

קלסר מעקב הריון

לרובנו, לדעתי, יש קלסר מעקב הריון ויודעות מה זה.
אבל, ליתר ביטחון, וכדי לא לצאת "ראש קטן" אני אסביר בקצרה.


מדובר בעיקרון בקלסר או תיק או כל אמצעי אחסון אחר שמכיל את כל תוצאות הבדיקות שנעשו בזמן ההריון מהתחלתו ועד להגעתכן ללידה.
בצורה הזו, הצוות הרפואי יכול לפנות אל הקלסר במקרה הצורך כדי לבדוק נתונים קודמים במקרה הצורך.


אצלי, לדוגמא, יש שני קלסרי מעקב הריון:
הראשון - רפואי לחלוטין, הקלסר מעקב הריון הקלאסי שמיועד לצוות הרפואי באמת. דרך אגב, קיבלתי אותו במתנה מקופת החולים שלי כחלק ממעקב ההריון שלי.

השני - בהמשך ליצירות הרבות שלי, אני מכינה סוג של קלסר הריון שעוקב שבוע אחרי שבוע מה עובר עלי, על בעלולי ועל העוברית שלנו. אני שמה שם תמונות, כותבת חוויות, הרגשות, פחדים, שמחות, סיפורים מצחיקים וכל מה שאני רוצה לזכור (שזה בערך הכל) מההריון הזה. הכל כמובן, מקושט כמיטב יכולתי באומנות הסקראפ..
למי שדואג, או רוצה לשאול, אני אפרסם תמונות של הקלסר פה בבלוג כך שתוכלו להתרשם ולהבין יותר על מה אני מדברת...



זהו, נראה לי שזה די ברור. אם יש עוד שאלות אתם מוזמנים לשאול אותן בתגובות או במייל.

אין תגובות: