יום חמישי, 3 בדצמבר 2009

רסקיו


אני מכירה את הטיפות האלה כבר לפחות עשור (עוד מימי הבגרויות והמבחן נהיגה שלי). אלה טיפות טבעיות לחלוטין שמכילות תמציות של פרחי באך שלהם יש השפעה מרגיעה על הגוף.
פרחי באך מטפלים במגוון מצבים נפשיים. לתמציות הללו יש כמה יתרונות בולטים - הן תמיד מטיבות עם המטופל, לעולם הן לא סותרות תרופות קובנציונליות או אלטרנטיביות אחרות והן מותרות לשימוש מגיל אפס ועד 120...
היחידים שאסור להם לקחת רסקיו הם אלכוהוליסטים שנגמלו משום שהתמציות של פרחי הבאך משומרות בברנדי. חוץ מהאוכלוסיה הנ"ל, רסקיו מותר לכולם ללא הגבלה.
כמובן שתמיד רצוי להתייעץ עם מטפל מומחה ולהשתמש בתמצית המותאמת לכם באופן אישי.

באופן אישי, אני יכולה להעיד שלי הטיפות הללו מאוד עזרו במצבי לחץ שונים ומשונים. אני עדיין לא יודעת אם זה יועיל כששלב הלידה יגיע אבל נחצה את הגשר כשנגיע אליו.
בכל מקרה, אני מתכוונת לקחת את הטיפות האלה איתי, ליתר ביטחון. אם נשתמש - סבבה. אם לא - אז לא.
חוץ מזה, צריך לקחת בחשבון שאולי גם בעלולי יצטרך את הטיפות... בכל זאת, פעם ראשונה שהוא נהיה אבא. זה יכול להיות מלחיץ / מרגש בצורה לא רגילה, לא?


בנוסף לטיפות, ישנו משחת רסקיו שהיא בעצם קרם לעור שמתאים גם לעור הפנים וגם לעור הגוף.
הקרם מיועד לטיפול בעור מגורה, עור יבש או סדוק, עור עם מכות יבשות, צלקות לאחר ניתוח, כוויות קלות, פצעי לחץ, שפשפות ועוד.

בקיצור, יכול להיות שימושי גם לאחר הלידה (בתקופת האשפוז).

אין תגובות: