יום רביעי, 30 בדצמבר 2009

אביזרים נוספים לעגלה

ישנה אפשרות, שלעגלה שקניתם אתם תצטרכו להוסיף מספר אביזרים נוספים שישלימו אותה.
אני אפרט בפוסט הזה את האביזרים הנוספים שאני מצאתי שניתן להוסיף לעגלה ואת דעתי על כל אחד ואחד מהם.

תיק עגלה - נכון התיק הענקי הזה שכל האימהות הטריות מסתובבות איתו? אז זה זה...
התיק הזה אמור להכיל את כל הציוד שהתינוק שלכם צריך כשאתם יוצאים איתו מהבית. מה זה אומר? הוא אמור להכיל: טיטולים, חיתולים חד פעמיים, בקבוק, תמ"ל (תחליף מזון לתינוק - מטרנה וכאלה), מוצצים, בגדים להחלפה וכל מה שעוד נדמה לכם שתצטרכו במשך היום.
מה שחשוב בבחירת התיק זה שהוא יכיל הרבה כיסים ותאים כדי שתוכלו לשמור על הסדר בתוך התיק עצמו. מה גם שכדאי שהפתיחה של התיק תהיה קלה ונוחה כדי שלא תצטרכו להתעסק עם התיק בזמן שצריך להחליף לתינוק.
עצה שלי - תדאגו שיהיה לכם בתיק הזה גם מקום לארנק, פלאפון, ושאר ירקות. למה? כי נראה לי פחות נוח להיסחב עם התיק הגדול של החיתולים ובנוסף עוד תיק צד לציוד שלנו.

סדין לעגלה - בדרך כלל לא מגיע עם העגלה. זה סדין שמותאם במיוחד לשלב של האמבטיה בעגלה. בדרך כלל עשוי מ-100% כותנה (מה שאומר שזה בד נושם) והוא נועד לשמירה על המזרן של העגלה.
תכלס, אפשר להשתמש בטיטולי הבד שלכם, אותו אפקט.

שמיכה לעגלה - יש חשיבות בבחירת השמיכה שבה אתם משתמשים בהתאם לעונה. בחורף, כדאי לבחור בשמיכה עבה (פוך או פליז) שתהיה מחממת אבל גם קלילה. בקיץ, כדאי לבחור בשמיכה קלה ונושמת כדי למנוע הזעה אצל התינוק.
אם האימהות שלכם דומות לאמא שלי, הן ידאגו לכם לשמיכות טלאים, שמיכות מצמר ומה לא. בשביל יש את סבתא?






מזרן לעגלה - מסתבר שיש לו עוד שם, "ריפודית". מדובר בספוג דק שמשמש לתמיכה נוספת לתינוק. אם נראה לכם שהריפוד של העגלה לא מספיק תומך או נוח אפשר לקנות מזרן קשיח או רך בהתאם לצרכים כדי לשפר את הנוחות של התינוק.

אין תגובות: