יום חמישי, 31 בדצמבר 2009

אביזרים נוספים למושב הבטיחות או הסלקל


כמו לעגלה, גם למושב הבטיחות או לסלקל ישנם אביזרים משלימים.
בפוסט הזה אני אפרט את האביזרים הנוספים ואת דעתי עליהם.

מגן ראש לכסא בטיחות - מגן הראש הוא לא אביזר בטיחות מה שאומר שהוא לא חובה ואפשר להסיר אותו בהתאם לצורך. כל העניין של השימוש בו הוא עבור נוחות התינוק. מגן הראש אמור להגן על ראש התינוק מפני מכות שהוא עלול לקבל בזמן הנסיעה (אל תשכחו שבשלב הראשוני הוא לא יכול להחזיק את הראש שלו). ממה שאני קראתי הרבה אנשים מוותרים על מגן הראש בשלב יחסית מוקדם כי הוא רק גורם לתינוק לצפיפות ולאי נוחות. בכל מקרה, למיטב הבנתי מדובר בהשקעה של כ-20 ש"ח בכל מקרה. אז זה לא כזה ביג דיל בכל מקרה גם אם תקנו ולא תשתמשו...


מתאם לסלקל - אם אתם רוצים להרכיב את הסלקל ישירות לעגלה, לרוב יש צורך במתאם. עכשיו, מאחר וגם ככה ממש לא מומלץ להשאיר את הילד בסלקל יותר מידי אז אני אישית לא מתכוונת לרכוש מתאם. הכל עניין של צורך. אם אתם ממש ממש לא יכולים להוציא את הילד מהסלקל, אז אתם צריכים מתאם. אני אישית, מעדיפה שהתינוקי יתעורר על מנת שלא לפגום לו בבריאות כשאני משאירה אותו שלא לצורך בסלקל.




גגון לסל קל - הגגון משמש, מן הסתם, להגנה מפני השמש החזקה (בקיץ) או מפני גשם הזלעפות (בחורף). כל זה במקרה שאתם מוציאים את הילד עם הסלקל מהרכב. או כמובן, במקרה שאין לכם מגן שמש ברכב או שאין חלונות... הסלקלים בדרך כלל מגיעים עם גגון מובנה. אם נשבר, נאבד או סתם במקרה קניתם סלקלים ללא גגון, אפשר להשיג את הגגון בלבד. המלצה שלי: אל תטריחו את עצמכם בזה. פשוט תקנו סלקל עם גגון ואל תאבדו אותו (מה שאמור להיות די קל כי גם ככה לא אמורים להוריד אותו מהסלקל).

אין תגובות: