יום רביעי, 2 בדצמבר 2009

רשימות של קניות - מי, מה, למה וכמה?

טוב, כל הורה בהתהוות יודע שילד זאת הוצאה. במיוחד ילד ראשון.
אני אנסה לרכז כאן את כל רשימות הקניות הדרושות, בין אם זה לתינוק החדש שמתווסף למשפחה לבין אם זה להורים החדשים.
חשוב לי לציין שאת הרשימות אני אספתי מאין ספור מקורות שונים ברחבי האינטרנט, החל מפורומים וכלה בגוגל.
כבר מעכשיו אני יכולה להגיד שלי יש ארבע רשימות.
אני אסביר בקצרהאיך זה יתנהל:
אני אכין רשימת קישורים בצד של הבלוג עם קישורים לרשימות השונות ולפוסטים על המוצרים שנמצאים ברשימות.
בכל פעם שיש לי מידע חדש על מוצר מסויים או המלצה אני אעדכן את הפוסט של אותו מוצר ואפרסם פוסט שאומר איפה יש ריענון.
כל אחת מהרשימות תכיל בתוכה גם קישורים לפוסטים שנמצאים בה כך שתוכלו (וגם אני אוכל) להתנווט בקלות ולמצוא את המידע בנוחות מירבית.


בנוסף, אני אוסיף בתפריט הצדדי קישורים לאתרים חשובים שאני נתקלת בהם במהלך הבדיקות וה"מחקרים" שאני עושה ומהם אני לוקחת את המידע.


בהצלחה לכולנו עם המסע החדש!


דרך אגב, אם למישהו יש הצעת יעול או הערה או כל דבר אחר, אתם תמיד מוזמנים לפנות אלי במייל. תודה!

אין תגובות: