יום שני, 2 במרץ 2009

הקליפ הראשון שלי

זהו, עשיתי את זה. קניתי חצובה.
התחלתי לחשוב על זה כבר מזמן (זוכרים - אמרתי שאני אעשה פה כמה שינויים... זה אחד מהם).

החלטתי שכל כמה זמן אני אעלה קליט שלי יוצרת משהו.

עכשיו, מאחר ואנגלית שלי היא לא אנגלית בסטייל שפת אם, אז לבלוג שלי באנגלית החלטתי להעלות סרטון עם מוזיקה וכתוביות בלבד (החלטתי.. כן, בטח. יותר נכון - ניסיתי להקריא את ההוראות איזה 15 פעם אבל נשמעתי מזעזעת). אבל... לבלוג הזה, הקראתי את כל ההסברים בקול צרוד ועייף של בוקר (להנאתכם).

בכל מקרה, בסרטון של היום יצרתי קופסא לכרטיסים מההדרכה הזאת באתר SCS והחלטתי להשתמש בשילוש הצבעים הזה מהבלוג של קריסטינה (אלא מה..).

אז - תאחלו לי בהצלחה - הנה הסרטון הראשון שלי:

התחלתי לצלם את הסרטון הזה ביום שישי אבל היו לי כל כך הרבה בעיות ופספוסים שהייתי חייבת לסיים אותו רק ביום שבת (המקום על הכרטיס זיכרון של המצלמה נגמר באמצע, אז הייתי חייבת להעלות את כל מה שהיה במצלמה למחשב ורק אז להמשיך לצלם; ואז הסוללות במצלמה נגמרו, אז הייתי חייבת להטעין אותן למשך הלילה; ואז הכנתי את הבסיס של הקופסא לא נכון, אז הייתי צריכה להתחיל מהתחלה ולצלם הכל מחדש).
אני חושבת שאולי כדאי שאני אערוך את כל הטעויות והפספוסים ואכין סרטון פספוסים מיוחד. נראה...

תודה שבאתם לבקר היום, אני מקווה שנהניתם.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

איזה יופי של הדרכה.
והקופסה יצאה מדהימה

אשמח מאוד מאוד לראות פיספוסים

יום נפלא
מאילנית