יום רביעי, 4 במרץ 2009

כרטיס ליום רביעי מס' 13

יום רביעי שמח לכולם!
אני מקווה שעובר עליכם שבוע נהדר לבינתיים.

כרגיל (אני לא מאמינה שזה הופך כבר למסורת אצלי), אני אפרסם היום את ה-RCW של השבוע.

היום אני אראה לכם כרטיס נפתח חמוד שיצרתי בעזרת ההדרכה הזאת (שוב מאתר SCS).

כל הדברים שאני יוצרת לאחרונה באים ישירות מהבלוג קישורים שלי. אני פשוט עוברת על כל הלינקים, אחד אחרי השני, ואם יש לי את החומרים הדרושים, אני יוצרת את מה שמסבירים. אם אין לי את החומרים (וזה גם חלק לא פחות כיפי) - אני מוסיפים את החומרים שחסרים לי לרשימת ה"משאלות" שלי כדי שאני אדע מה אני הולכת לקנות בפעם הבאה.

בכל מקרה, הנה הכרטיס של היום:


וזה ה"בפנוכו" של הכרטיס:

נתתי את הכרטיס הזה אתמול לזוג חברים שלנו שהתחתן אתמול בלילה (מזל טוב - קרן ואופיר! אנחנו אוהבים אתכם!).
כשהכנתי את הכרטיס הזה ידעתי שהוא יגיע למישהו שהתחתן.

תודה שהצטרפתם אלי היום, שיהיה לכם יום רביעי מקסים!

XOXO Card Recipe:
Cardstock - bright pink; deep red; white (no brand).
Patterned Paper - XOXO (don't know from which brand - feel free to let me know if you recognize it).
Stamps - Balonabella (from StampingBella).
Ink - Black Stazon.
Tools - Classic Circles & Petite Scalloped Circles (from Nestabilities).
Accessories - Paper flower (from Prima); Fabric pink flower (from the market - thanks Tamar!); Pink pearly gem.

תגובה 1:

mummy of treasures אמר/ה...

יצא באמת כרטיס שמח ומשגע!