יום ראשון, 22 במרץ 2009

כרטיסים לפי סקיצה

שלום לכולם!

היום יש לי עוד הדרכת וידאו בשבילכם. אבל, הפעם זה קצת שונה.
הפעם, לא לקחתי הדרכה מהאתר של SCS כמו בעבר.
הפעם השתמשתי בסקיצה מתוך הבלוג CPS (השתמשתי בסקיצה מספר 107 שלהם):

בנוסף, השתמשתי בשילובי הצבעים מהבלוג של קריסטינה.


בהתחלה הכנתי את הכרטיס הזה:

בכרטיס הזה השתמשתי ב-Color Inspiration #8.

ואז, החלטתי לצלם וידאו על איך להכין כרטיס דומה מאותה סקיצה. לכרטיס שהכנתי בוידאו השתמשתי ב-Color Inspiration #13.

אני מקווה שנהניתם מהסרטון!

הנה כמה תמונות של הכרטיס החדש שיצרתי:

תרגישו חופשי לבקר בערוץ YouTube שלי. תראו סרטונים, תגיבו, תדרגו - פשוט תהנו!
שיהיה לכם המשך יום מקסים!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

היי יפעת,

תודה על ההדרכה, מקסים מאוד אהבתי את השילוב של הצבעים.

שאלה לי אלייך: בכרטיס התכלת שעשית יש פרחים מפלסטיק- היכן ניתן להשיג אותם?? מאוד מצאו חן בעיניי.

תודה ויום נפלא
מאילנית

Ifat Art אמר/ה...

אילנית, תודה על התגובה. אני תמיד שמחה לשמוע דעות על העבודות שלי.

שמחתי שאהבת את הפרחים הקטנים מהפלסטיק. אני לא זוכרת איפה בדיוק קניתי אותם, אני רק זוכרת שזה היה באחת מהחנויות הזולות בסגנון "הכל בדולר" או "כפר השעשועים". זה הגיע בחבילה של כמה צבעים (כתום, אדום, סגול ורוד וצהוב). והם עלו כמה שקלים בודדים לכל החבילה.

המשך יום מקסים!
יפעת