יום רביעי, 25 במרץ 2009

כרטיס ליום רביעי מספר 16

שלום לכולם!

אני שמחה שהצטרפתם אלי היום מאחר ואני אראה לכם פרוייקט חמוד ומיוחד שקשור לכרטיסים שהכנתי לאחרונה.
"נתקלתי" בלינק הזה ופשוט הייתי חייבת להכין אחד כזה. עכשיו, מאחר ויש לי בלוג קישורים, הוספתי את הקישור לשם וכנראה ששכחתי ממנו (או בקיצור - שכחתי ממנו לחלוטין).

אני לא יודעת אם אתם זוכרים או לא, אבל סיפרתי לכם לא מזמן שאני עוברת על כל הקישורים בבלוג הקישורים שלי ויוצרת כל אחד ואחד מהדברים שם. אם יש משהו שאני לא יכולה ליצור כי יש לי מחסור בחומרים או כלים אני פשוט מוסיפה את ה"מצרכים" החסרים לרשימת ה-wishlist שלי.

בכל מקרה, הכנתי את ה"מחזיק כרטיסים" הזה:


ה"מחזיק כרטיסים" הזה יכול למעשה להכיל שלושה כרטיסים (בגודל של 3 אינץ' על 3 אינץ'). זה רק תלוי בעובי הכרטיסים (לדוגמא - אם השתמשתם בדבק דו"צ עבה).
הוספתי שני כרטיסים בגודל של 3 אינץ על 3 אינץ' שיש להם את אותו מראה בגדול (הבסיס מקארדסטוק ירוק, החלק התחתון המסולסל והקישוט בפינה הימנית העליונה).

טוב, זהו להיום, אני מקווה שאהבתם.
המשך יום מקסים!

אין תגובות: