יום שישי, 6 במרץ 2009

לוחות עד

לפני כמה זמן, כשהקמתי את העסק הקטן שלי (וחשבתי שאני צריכה למכור את היצירות שלי) יצרתי שני לוחות עד.

הנה הלוח עד הראשון שהכנתי:

השתמשתי בכריכות של ה-Bind-it-All (במידות של 6 על 6 אינץ') ובספירלות בצבע תכלת.
את הדפים הפנימיים הדפסתי על נייר מבריק אחרי שעיצבתי אותם (שני דפים עבור כל חודש).

הנה הלוח עד השני שהכנתי:

פה השתמשתי באותם דפים פנימיים ובאותן כריכות. שני הדברים היחידים ששיניתי הם הנייר המדוגם שאיתו עיצבתי את הכריכות והספירלות (שהפעם השתמשתי בספירלות ורודות שיש לי).
אה, כן... וגם עיגלתי את הפינות של הלוח עד (כמעט שכחתי את זה...).

היה ממש קל להכין את הלוחות האלה, אחרי שהדפסתי את הדפים הפנימיים. ה-Bind-it-All ממש מקל על היצירה של ספרונים (או במקרה הזה - לוחות עד).

תודה שקפצתם לבקר היום! המשך יום מקסים!

תגובה 1:

mummy of treasures אמר/ה...

לוחות שווים ביותר! הייתי שמחה לראות את הפנים שלהם...אבל מעוצבים בצורה יפיפיה!!!