יום רביעי, 18 במרץ 2009

כרטיס ליום רביעי מס' 15

שלום לכולם!

היום יש לי ארבעה כרטיסים להראות לכם!
כל הכרטיסים נוצרו ביום שבת קר וגשום בביתה של רונית.


אחרי שהיא סיימה את כל הבחינות של הסמסטר, רונית דרשה שניפגש אצלה למפגש יצירה.
אז, היא יצרה (או התחילה ליצור.. חחח..) מתנה לבעלה לכבוד חגיגות החמש שנים שלהם. אני יצרתי ארבעה כרטיסים.

זה הראשון:בכרטיס הזה עשיתי טעות עם החותמת שבה השתמשתי. מסתבר שהחותמת לא הייתה דבוקה ישר לבלוק עץ שלה ואז כשהחתמתי איתה יצאה לי מילה עקומה.
אז לקחתי מיד חתיכת סרט לבן והחבאתי את ה"פספוס" מתחתיו.. חחח... אני יודעת, אני יודעת, זה נקרא לרמות. אבל תראו, זה בסה"כ כרטיס שהכנתי בשביל הכיף שלי. אז נראה לי שאני אכופף את ה"חוקים" הפעם.

הנה הכרטיס השני:
לכרטיס הזה השתמשתי באחת החותמות של רונית של קאפקייקס (ובדרך כלל אני לא אוהבת קאפקייקס).
השתמשתי בדיו סטאזון שחור וצבעתי את ההחתמה עם טושים לחותמות גומי.

הנה הכרטיס השלישי:

בכרטיס הזה, השתמשתי במכונת ה-Cricut של רונית כדי לחתוך את ה-"Thinking of You".
אני לא יודעת אם שמתם לב, אבל בכל שלושת הכרטיסים הנ"ל השתמשתי באותו נייר מדוגם. ניצלתי כמה שיותר את הנייר הזה (ועדיין נשארו לי כמה חתיכות בשביל עוד איזה שני כרטיסים.. המממ... אולי אני אכין מהן משהו היום..).

דבר נוסף שבו השתמשתי הוא פאנץ' בורדר מסולסל (שוב, זה פאנץ' של רונית). אני פשוט גרועה בלפנצ'ץ' (זאת מילה?!) איתו, אבל אני אתפוס את זה בסופו של דבר.

ואחרון אחרון חביב:

שוב, השתמשתי בחיתוך של ה-"Thinking of You" שחתכתי עם ה-Cricut של רונית.
את הבסיס של הכרטיס יצרתי ע"י החתמות של לב קטן בדיו אדום וורוד על גבי קארדסטוק אפור. אני אוהבת את השילוב צבעים הזה.

טוב, אז זהו להיום. אני מקווה שנהניתם.
שיהיה לכם יום מקסים!

נ.ב.
אני רוצה להודות מעומק הלב לרונית - רוניתי, את חברה מדהימה! וגם החותמות שלך בסדר.. חחח. אוהבת אותך.

אין תגובות: