יום רביעי, 25 בפברואר 2009

כרטיס ליום רביעי מס' 12

יום רביעי שמח לכולם!

היום יש לי RCW משולש להיום!

באתר של
2peas יש "אזור" של "השכלה" שבו יש שיעורים נהדרים בכל מיני נושאים שקשורים לסקראפ ולהכנת כרטיסים.

אני החלטתי להצטרף לקורס של קריסטינה (כן, האלילה שלי): A Year in Cards.
בכל חודש קריסטינה מפרסמת קובץ PDF עם שרטוטים והסברים יחד עם סרטון קצר. היא מלמדת כל מיני טכניקות ומראה כלים שונים ומשונים - ממש כיף!

אז, היום, אני אראה לכם את ה"שיעורים" שעשיתי לשיעור של ינואר (כן, אני יודעת... כבר סוף פברוארת אבל היי - רק עכשיו התחלתי להכיר את הקורס הזה).
הכנתי שלושה כרטיסים לינואר. פשוט הכנתי כרטיס אחד מכל סרטוט שקיבלנו (אני לא בטוחה שמותר לי להראות פה את השרטוטים אז אני לא אראה אותם.. אבל אתם פשוט יכולים לקפוץ לאתר 2peas ולראות בעצמכם).

זה הכרטיס הראשון:

הכרטיס הוא 4 אינץ' על 5 אינץ' והוא עשוי מקארדסטוק בצבע וניל.
השתמשתי בקארדסטוק בצבע סגול כהה שהבלטתי בעזרת תבנית ההבלטה "birds and swirls" (של קאטלבאג). בנוסף, השתמשתי בכמה עיגולים בצבע אדום כהה (שחתכתי, שוב, בעזרת הקאטלבאג שלי - מאוהבת במכונה הזאת!) בתור הבסיס לפרחי הפרימה הורודים.
פשוט. נקי. בדיוק כמו שאני אוהבת.

זה הכרטיס השני:זה, שוב, כרטיס של 4 אינץ' על 5 אינץ'. ניסיתי לשמור על אותו קו של צבעים (חוץ מהירוק בהיר הזה שהשתמשתי לבסיס של הכרטיס). הפרח המהמם הזה הוא פרח שתמר קנתה לי (תודה מותק!).

ואחרון אחרון וחביב מאוד (מתוך השלושה - זה האהוב עלי ביותר), זה הכרטיס השלישי:

זה כרטיס של 3 אינץ על 3 אינץ' (אני מאוד אוהבת את הגודל הזה). השתמשתי בעטי ג'ל הנוצצים שלי בשביל לקווקוו (זאת מילה אמיתית?!) בשוליים של הכרטיס ובשביל לעבור על ההחתמה של המשפט.

זהו להיום, המשך יום מקסים לכולם!
תודה שהצטרפתם אלי היום!

2 תגובות:

טלי אמר/ה...

איזה יופי של דברים! רציתי לדעת אם תוכלי לתת את הקישור הישיר לסירטוני הדרכה של קריסטינה (??) האלילה שלך. נשמח לראות את ההדרכות האלו..

Ifat Art אמר/ה...

בטח!! הנה הקישור לבלוג שלה..


יש בו מלא סרטונים להדרכות שהיא עושה. היא מדהימה!