יום רביעי, 4 בפברואר 2009

כרטיס ליום רביעי (RCW - מס' 9)

שלום שוב לכולם,


סוף סוף היה לי זמן בסופ"ש האחרון ליצור כמה כרטיסים אז יש לי כרטיס חדש להראות לכם:
זה כרטיס שהכנתי בבית של רונית במפגש האחרון שלנו לפני שכל הבחינות שלה מתחילות...

השתמשתי בcraft cardstock (שזה בעצם קארדסטוק אפרפר עם מראה קצת ממוחזר, כמו הכריכות של מחברות דפתר הישנות למי שזוכר, אני אוהבת) לבסיס של הכרטיס. הוספתי עליו החתמות מהסט חותמות דודלינג של רונית. על כל זה הוספתי החתמה של בלה (כן, כן, נכנעתי וקניתי כמה חותמות בלה... אז אל תתפלאו אם מעכשיו תתחילו לראות המון בלות פה...). את הבלה החדשה שלי החתמתי על קארדסטוק בצבע קרם והשתמשתי בקארדסטוק ורוד בהיר בשביל ה-matting (כל הפירוט של מה שהשתמשתי להכנת הכרטיס מפורסם בסוף הפוסט).
אני פשוט הייתי חייבת להשתמש בקצת דבק דו צדדי עבה כדי להבליט את הבלה שלי...


ותראו את זה, צבעתי עם טוש טשטוש (שם שהמצאתי עכשיו לעט בלנדר):


Card Recipe (באנגלית בגלל העובדה שכל החומרים הם בעלי שמות באנגלית):
Cardstock colors: Craft, Bright Pink, Vanilla (no fancy brand name. just from the typical craft store here).
Stamps: Ballonabella (StampingBella); Dot Flourishes (Inkadinkado - Clear Stamps Set).
Inks: Green Galore, Real Red(All Stampin' Up!); Black (Stazon).
Accessories: Scallop border punch (Fiskars), Blender pen.

תודה שבאתם לבקר!
המשך יום מקסים לכולם!

אין תגובות: