יום ראשון, 22 בפברואר 2009

אני פשוט לא מאמינה שלא שיתפתי אתכם בזה...

עברתי על הספריה של היצירות שלי ונתקלתי במיני אלבום (או אלבום קצר) דיגיטלי שהכנתי לתמונות ה"רווקות" שלנו.
בדקתי ומסתבר שלא הראיתי פה את האלבום הזה ואני פשוט לא מאמינה על עצמי בהקשר לזה.


בכל מקרה, מצטערת על זה, הנה האלבום:



טוב, זה החלק הראשון של האלבום, אני די מסמפטת את התוצאה.

השתמשתי בכמה קיטים דיגיטליים שמצאתי באינטרנט (אלה שהשתמשתי בהם לאלבום הזה הם מתוך האתר the shabby princess ). אם אתם אוהבים סקראפ דיגיטלי - זה האתר שבו אתם צריכים לבקר. אני פשוט אוהבת את הסגנון שלהם! וכבר הוספתי אותם לרשימת המועדפים שלי פה בצד.

את התמונות האלה עשינו בערך שבוע לפני החתונה (מה שאומר לפני כמעט שניים, יואו... לא להאמין שעברו כבר שנתיים...). היה ממש כיף בצילומים. הצלם היה מצחיק בטירוף. שנינו היינו לחוצים מהכל אבל הוא פשוט "קרע" אותנו מצחוק אז בסוף שנינו נהנינו והתמונות מראות את זה... אני חושבת...

תודה שבאתם לבקר!
שבוע מקסים לבינתיים!

2 תגובות:

mummy of treasures אמר/ה...

עמודים מאוד צבעוניים ויפים .זה שנראה שיש עליו בועות הוא בהחלט האהוב עלי. אתם בהחלט נראים מאושרים!

אנונימי אמר/ה...

אלבום נהדר!!
אהבתי מאד את העצוב ושילובי הצבעים שלך