יום שלישי, 24 בפברואר 2009

זוכרים את "שולחן לחמישה"? הבלוג שאני וחברות שלי הקמנו מזמן?

אז, התחלנו שם את האתגר של הא' ב' והגענו לאות ה"א. לאות הזאת בחרנו את המילה "הדרים" (אל תשאלו למה, זאת הייתה האופציה הכי טובה, מבחינתי..).

המטרה הייתה ליצור משהו שקשור איכשהו להדרים. זה יכול להיות הצבעים, הצורה, כל מה שעולה לראש שקשור.


אז, החלטתי להכין לחברה חמודה שלי ספרון מתכונים של קינוחים שעשויים מפירות הדר. אספתי איזה 20 מתכונים וכתבתי את כולם (בכתב יד!!!) על נייר עגול שעיצבתי (דיגיטלי, במחשב) והדפסתי.

ה"כריכות" של הספרון היו אמורות להראות כמה שיותר כמו תפוז אז חתכתי את ה"פלחים" של ה"תפוז" (כמה "מרכאות"...) וסידרתי אותם באמצע ה"כריכה" העגולה.


זה הכרטיס שצירפתי למתנה:



כמו שאתם יכולים לראות, גם לכרטיס יש תחושה של הדרים... עם הצבעים והכל... נו, ניסיתי לפחות... :)
לא הוספתי שום משפט לכרטיס בגלל שתי סיבות: 1. זה מתנה של "סתם בגלל ש..." (מה שאומר שאין לי ממש סיבה לתת את המתנה.. הבחורה פשוט חברה טובה שלי, זה הכל). ו-2. אין לי שום חותמת של משפט שמתאים ל"מאורע"... אוי, הפרטים הקטנים...

תודה שהצטרפתם אלי היום! המשך יום מקסים!

תגובה 1:

mummy of treasures אמר/ה...

ממש פרויקט חמוד יצא לך!!!
השקעת הרבה... כיף למקבלת...