יום רביעי, 18 בפברואר 2009

כרטיס ליום רביעי מס' 11

אני לא מאמינה שאני עדיין עומדת בזה... איזה יופי!

OK. בואו ניגש ישר לעסקים. אני לא ממש חוגגת את וולנטיין עם בעלי (אנחנו אוהבים בכל יום ויום אז אנחנו לא צריכים יום מיוחד בלה בלה בלה...).
אבל, וזה אבל גדול... כל הכרטיסים המדהימים האלה שאני רואה בכל הבלוגים בשבועות האחרונים פשוט השתלטו עלי. פשוט הייתי חייבת להכין כמה כרטיסי "אהבה".

אז, כמו תמיד, פניתי לאלת הסקראפ שלי כדי לקבל עצה טובה ומצאתי את הכרטיס המקסים הזה בבלוג של קריסטינה.



מאחר וכבר יש לי אוסף ענקי של כפתורים במגוון רחב של צבעים, החלטתי שאני עושה אחד כזה גם.
אני צפיתי בוידאו, הקשבתי טוב להוראות ואז פשוט הלכתי על זה:השתמשתי בקארדסטוק חום כהה בתור הבסיס של הכרטיס ובערך ב-20 כפתורים בצבע לבן או שקוף.
בנוסף, השתמשתי בעט ג'ל לבן כדי לשרבט את המסגרת ולכתוב את ה"...love...love..." הזה שכתבתי שם...
ממש כיף וקל להכין את הכרטיס הזה. החלק הכי קשה בלהכין את הכרטיס הזה היה לבחור את הכפתורים.
הנה קלוז-אפ קטן על הכפתורים הנבחרים:

Supplies:
Cardstock - Chocolate Brown (no specific brand);
Accessories - about 20 buttons (white, clear and cream colored);
Tools - Paper trimmer/scorer (Provocraft), White gel pen.

אין תגובות: