יום חמישי, 29 בינואר 2009

עמוד עיצובי ליום חמישי (מס' 8)

תקשיבו ותקשיבו לי טוב... אני הולכת להגיד את זה פעם אחת. נמאס לי מתמונות החתונה שלי!!!
אני כבר לא יכולה להסתכל עליהן. אני מכירה את כל התמונות בעל פה ונמאס לי כבר מהעמודים שאני מכינה עבורן.

אז, מאחר וכבר הכנתי כמה עמודים נוספים שעדיין לא הראתי לכם, החלטתי להראות לכם את כולם בבת אחת ולהפסיק עם תהלוכת תמונות החתונה שלי (לפחות לזמן מה).


זה רק 4 עמודים, אני יודעת. אבל החלטתי לסיים עם זה... ואני בטוחה שגם לכם התחיל להימאס מהתמונות.. גם אם לא תודו בזה...

אז הנה. עכשיו סיימנו. החל משבוע הבא אני אראה לכם עמודים של זוג אחר (רונית ורון - תגידו שלום לכולם) וכשייגמרו לי העמודים שלהם... נראה... מי יודע??

תודה שקפצתם לביקור!
שיהיה לכולם סופ"ש מקסים!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

זה הזמן לעשות ילדים :-)

נכון, תגובה פולנית,
אבל הם מייצרים המון חומר לעמודים :-)