יום שלישי, 27 בינואר 2009

פרס - כבר הרבה זמן לא קיבלתי אחד...

החברה המקסימה שלי לבלוגיאדה, חוואניטה, נתנה לי ולשאר בנות קבוצת ה-SBS19 פרס חדש:
אלה הם החוקים:
1. להציג את הפרס בבלוג.
2. לשים לינק לאדם שנתן לך את הפרס.
3. לתת את הפרס לעוד 8 אנשים.
4. להודיע להם שהם קיבלו את הפרס.
5. להגיד להם "לבוא לאסוף את הפרס" מהבלוג שלך.
תרגמתי את המלל של החוקים והפרס בכלליות לעברית:
הפרס הזה משקיע ומאמין ב-proximity (יצירת חברויות). כלומר, כל עניין הבלוגים שמחברים ומקרבים בינינו בקשר proxy (שזה משהו שקשור לאינטרנט).
אלה המילים שצריכות להגיע עם הפרס:
הבלוג שרשומים למטה הם מקסימים בטירוף.
הבלוגריסטים האלה רוצים למצוא ולהיות חברים.
הם לא מעוניינים בסתם חשיפה או סתם פרסים.
אנחנו מקווים שהפרס הזה רק יגדיל ויעשיר את מעגל החברויות של כל הבלוגריסטים (זה לא התרגום המדוייק, אבל זה הרעיון הכללי).
אנא, תשקיעו מזמנכם על הבלוגים הבאים!
שלחו את הפרס הזה לעוד 8 בלוגריסטים שיבחרו 8 נוספים ויכללו את הטקסט הנ"ל בפרס שלהם.

אז אני הפכתי את זה לפרס כפול - אני אסביר:
מאחר ויש לי שני בלוגים (אחד בעברית ואחד באנגלית) החלטתי לתת את הפרס הזה ל-8 בלוגים בעברית ו-8 בלוגים באנגלית.
אתם מוזמנים לקפוץ לבלוג באנגלית שלי כדי לראות את הבלוגים באנגלית שנתתי להם את הפרס...אני מבטיחה לכם שתהנו מהעבודות שלהם.
הבלוגים שאני החלטתי לתת להם את הפרס הם:
אני אוהבת את כל הבלוגים האלה.
יום מקסים לכולם, תודה שקפצתם לבקר!

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

איזה כיף! זה באמת פרס שווה! :-)


תודה רבה!!!!!!!! :-)

אנונימי אמר/ה...

תודה יפעת!
פרס נהדר!
וכבר הועבר הלאה...

אנונימי אמר/ה...

בזכות ה"משחק" הכרתי את הבלוג שלך :-)

אחלה רשימה פרסמת!

אנונימי אמר/ה...

המון תודה על הפרגון.
איזה כייף
אני בדיוק באמצע הרשומה שלי להעביר את הפרס הלאה.