יום חמישי, 1 בינואר 2009

עמוד עיצובי ליום חמישי מס' 5

שנה אזרחית טובה לכולם!

אני מקווה שכולכם חגגתם כאילו אין מחר אתמול בלילה בתחילת השנה הדנדשה הזאת.
יואו, 2009... מי היה מאמין? הייתי בטוחה שכבר יהיו מכוניות מעופפות.. כמה חבל...

טוב, יאללה. נחזור לעניינים.
עם החגיגות של השנה החדשה באוויר, אני רוצה להראות לכם 2 עמודים מיוחדים שהכנתי עם אותה תמונה באלבום החתונה שלי:

זה העמוד הראשון. כפי שאתם רואים, זה עמוד היברידי מאוד מאדו פשוט. הדבר היחידי שעשיתי זה לשנות את כל התמונה לשחור לבן (חוץ מזר הורדים שלי).
את המראה הקרוע של המסגרת עשיתי באמצעות... מה אתם יודעים?... קריעת המסגרת... חחח..
וזהו. זה כל העמוד. למה הוא כל כך פשוט? אני שמחה ששאלתם.

הוא בא עם עוד עמוד (העמוד השני שאני רוצה להראות לכם היום):

העמוד השני הוא בעצם שקף שעליו הודפסה אותה תמונה. וידאתי שהתמונה שעל השקף לא תהיה חופפת באופן מלא את התמונה שעל הדף הקודם שהראתי לכם. בצורה הזאת, התמונה מקבלת אפקט של "רוח רפאים", נכון? עם כל ההכפלות של הצללים והשאר?
אני חייבת רק לציין שהתמונה יצאה קצת כהה תודות לתאורה המופלאה שהייתה בחדרי באותו יום, מה שגורם לעמוד לראות דכאוני משהו. אני מבטיחה לכם שלא זה הוא המצב. אני אנסה להעלות תמונה בהירה יותר כדי להוכיח את דברי :)... ברגע שאני אצליח לצלם אחת כזאת...

התמונה האחרונה שאני אראה לכם רק מראה את הדבר המגניב שיש בעבודה עם שקפים: כשהופכים את הדף עדיין אפשר לראות את התמונה שמקבלת גם את הטקסטורה של העמוד שלפניה... טוב, אני אוהבת את זה.

תודה שבאתם לבקר ושוב - שיהיה לכולנו שנה נהדרת!

אין תגובות: