יום חמישי, 8 בינואר 2009

עמוד עיצובי ליום חמישי מס' 6

יום חמישי שמח לכולם!

קרה לכם פעם שרצית ראב-און של שרבוט (אין מילה יותר יפה בעברית ל-Doodle) אבל לא יכולתם להשיג באותו רגע? טוב, לי זה קרה..
ותאמינו כשאני אומרת לכם, יש לי את אחד הקרייבינג (שוב, אין לי מילה מתאימה בעברית לזה) הכי חזקים כשזה קשור לקניות של חומרי סקראפ. הפעם, הצלחתי לעמוד בפיתוי ויצרתי שרבוט משלי (מתי יהיו לי מילים נורמליות בעברית?!?)

מה הביג דיל, אתם שואלים? אני אגיד לכם - אף פעם לא עשיתי את זה. אני מתכוונת, חוץ מלשרבט קו, נקודה, קו, נקודה בקצה של כרטיס.




בכל מקרה, הכנתי את העמוד הזה (שבתחתית שלו יש תמונה בצורת מניפה, תסתכלו על זה):והוספתי את השרבוט בפינה העליונה בעצמי.. אני כל כך גאה!
תראו את זה:אהבתי כל כך את התוצאה שצילמתי שוב רק את השרבוט בתמונת סולו.
טוב, עכשיו זה רשמי - אני פריקית של DOODLING!!! (מצטערת, "שרבוט" זאת מילה ככה ככה לדעתי..)


תודה שבאתם שוב לבקר, תחזרו בקרוב!

אין תגובות: