יום רביעי, 28 בינואר 2009

חזרתי... ועם כרטיס ליום רביעי (מס' 8)

חזרתי... טוב, אני לא יכולה להגיד שאני לגמרי בסדר כי אני לא רוצה להכעיס את מי ששולט לי שם למעלה על הבריאות... אבל - חזרתי.

קיבלתי פרס לפני כמה ימים ועכשיו חזרתי עם המסורת השבועית - ה-RCW! (או בעברית, הכרטיס של יום רביעי!) - סוף סוף!
הפעם אני אראה לכם כרטיס שהכנתי לחברה מהעבודה שעשתה בשבילי המון טובות קטנות כאלה והייתי חייבת להראות לה שאני מעריכה אותה על כל העזרה שלה.

כמו שבטח ניחשתם (או שלא), את ההשראה לשילוב הצבעים "שאבתי" מכריסטינה (שכבר נהפכה לאלילת הבלוגים שלי.. חחח...).
אני יודעת. אני יודעת. זה לא בדיוק הצבעים שבהם הייתי אמורה להשתמש, אבל אין לי צבעים של SU!, ואלה החומרים שהיו לי... אז... זבש"י..

בכל מקרה, צילמתי עוד כמה תמונות מכמה זוויות מאחר ואהבתי את הכרטיס, אה וגם מאחר שהייתי צריכה להיפרד ממנו. אז תהנו:

טוב, הייתי חייבת לצלם עוד תמונה אחת של הכרטיס על השולחן עבודה שלי, לא?תודה שבאתם לבקר!
שיהיה לכם יום מקסים!

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כרטיס מקסים והאתגר של כריסטינה נהדר.
לא הבנתי מה זה צבעים של SU
אשמח להתעדכן

Ifat Art אמר/ה...

הצבעים של SU הם הצבעים של חברת Stampin Up! המפורסמת.
יש להם כל מיני גוונים מסויימים של צבעים ובכל אתגר של כריסטינה היא נותנת את הצבעים המדוייקים שבהם אמורים להשתמש.
אני מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי.

אנונימי אמר/ה...

אהה הבנתי .
והיא מחייבת להשתמש בהם?
כלומר האם גם הניירות צריכים להיות שלהם והכל? או שזה בעצם בסדר אם משתמשים בחומרים אחרים כדי להעלות עבודות לאתגר?

Ifat Art אמר/ה...

אפשר להעלות עבודות עם כל החומרים שיש לך, גם אם זה לא של החברה הספציפית הזאת, כל עוד שאת שומרת על שילובי הצבעים שיהיו דומים לפחות לצבעים שהיא ציינה.

אנונימי אמר/ה...

היי
הגעתי לבלוג שלך דרך הפרס שהענקת לפיית מרציפן- והיא העניקה לי

הבלוג שלך מדהים- אהבתי מאוד מאוד את המניפה, אפשר לגנוב לך את הרעיון?

שיהיה לכולנו יום נפלא
מאילנית

eiladean בתפוז

Ifat Art אמר/ה...

זאת לא גנבה, זאת השראה ותרגישי חופשי...
מחמיא לי מאוד לשמוע שאוהבים את היצירות שלי ועל אחת כמה וכמה אם רוצים "לגנוב" אותן...
תשלחי לי את התוצאה של ה"גנבה".. אני אשמח לראות מה יצא :)