יום רביעי, 31 בדצמבר 2008

כרטיס ליום רביעי (RCW - מס' 5)

השבוע, יש לי כרטיס חמוד שהכנתי עם חותמת בלה (שכולכם כבר יודעים שאני מטורפת עליה!!!).

אני אספר לכם איך הכל התחיל... החברה החמודה שלי, רונית, הייתה צריכה להכין כרטיס למסיבת רווקות אז הצטרפתי אליה לכמה שעות של יצירה והכנו כמה כרטיסים.. טוב, היא הכינה כרטיס אחד ואני הכנתי כרטיס אחד... זה "כמה כרטיסים", לא?

אז, עם נושא ה"חתונה" באוויר, הכנתי כרטיס מתוק עם אחת הדמויות מתוך אחת החותמות חתונה של בלה (לא זוכרת את השם - סליחה):את האותויות חתכתי בעזרת הקריקט החדש של רונית. העניין הוא ש... השתמשתי בקארדסטוק לבן כדי לחתוך את האותיות אבל כשהסתכלתי על הכרטיס עם האותיות הלבנות, משהו היה חסר לי, יודעים למה אני מתכוונת? אז, צבעתי את האותיות עם ה-Sharpies שלי (אין כמו Sharpies).

השתמשתי בדבק דו צדדי עבה כדי לגרום למלבן האדום לבלוט קצת יותר (מסכן, הוא מופנם ושקט.. ממש נחבא אל הכלים).

מאחר ואת ההחתמה הדבקתי על המלבן האדום שגם ככה בולט, לא הייתי אפילו צריכה להשתמש בעוד דבק דו צדדי לחלק העליון של ההחתמה:

התמונה האחרונה רק מראה את הצביעה שעשיתי עם העפרונות מים שלי. אני אוהבת את המראה הרך שהם נותנים להחתמה:
תודה שבאתם לבקר!
אני מקווה שהייתה לכם שנה מדהימה ושהשנה האזרחית החדשה תבוא על כולנו רק לטובה!

תגובה 1:

mummy of treasures אמר/ה...

כרטיס מעלף.. לדעתי צדקת שצבעת את האותיות באדום.. זה ממש "הרים" את הכרטיס. יצא משגע.