יום שלישי, 9 בדצמבר 2008

זיפי-די-דו-דה זיפי-די-היי!

מי שמכיר אותי קצת יודע שאני פשוט מכורה לסרטים מצוירים מכל הסוגים. אפילו כשאני יוצרת יש לי ברקע איזה 15 סרטים שרצים ב-REPEAT... אני אוהבת להקשיב להם.. אני אפילו שרה איתם (משתדלת רק כשאני לבד בבית).
יש לי שם את אלדין שאני הכי אוהבת כרגע (זה מתחלף לפני העונה והשעה).

אז זהו, הגיעה האות ד' ואיתה הגיע אתגר "דיסני" בשולחן לחמישה ששימח אותי מחדש.

הכנתי לאתגר הזה 4 כרטיסים (ששייכים לאותו סט) עם ארבע דמויות דיסני שאני מאוד מאוד אוהבת:

דונלד דאק


גופי


פלוטו

והחביב עלי מכוווווולם, איה

הוא הכי חביב עלי כי אני חושבת שאנחנו דומים... לא יודעת אם זה טוב, אבל גם הוא וגם אני די מתלוננים הרבה וכנראה נהנים מזה.. ההבדל הכי בולט בינינו זה שלי לא תקוע זנב עם מסמר לטוסיק.. בקיצור, הבנתם- אנחנו דומים ואני אוהבת אותו. זהו. נראה לי עברתי את מכסת המידע הנחוצה או הרצויה.

מה אתם אומרים? יצא נחמד, לא?

אין תגובות: