יום שני, 1 בדצמבר 2008

מה עם קצת דברים שאני עשיתי בעצמי?!

כבר עבר מלא זמן מאז שהעלתי משהו שאני הכנתי על סמך דעתי האישית בלי שזה יהיה קשור לשולחן לחמישה.

הייתי ממש ממש עסוקה עם הקמת האתר שלי (יש קישור חדש בתפריט הצדדי) והקמת העסק שלי ופשוט לא היה לי זמן ליצור דברים רק בשביל עצמי.

בכל מקרה, סוף סוף הצלחתי לשבת ולהעלות קצת תמונות מהיצירות האחרונות שלי כדי לשתף את כולכם.

אני אתחיל בעמוד שהכנתי לאלבום החתונה שלי. אני רק אציין שזה עמוד שעוצב בסגנון "ישראלי" (אתם יודעים, דף רקע שחור, בעיקר חיתוכים וקישוטים מעטים ביותר. דף מינימליסטי ביותר) ולא בסגנון ה"סקראפ" האמריקאי שאנחנו רגילים לראות.
זאת תמונה של הריקוד סלואו הראשון שלנו בתור זוג נשוי. אני אוהבת את התמונה הזאת. היא מראה בדיוק כמה היינו (ועדיין) מאוהבים ומאושרים. לגמרי התנתקנו מהחתונה והיינו ביחד בלי לשים לב מה הולך מסביב :).
תודה שקפצתם לביקור!

אין תגובות: