יום שלישי, 2 בדצמבר 2008

מיני אלבום של אפקטים

רציתי להתנסות בכל מיני אפקטים דיגיטליים שמצאתי ברחבי האינטרנט, אז החלטתי להכין מיני אלבום עם כמה דוגמאות של אפקטים שהורדתי למחשב...
ואיזה תמונות יותר טובות מאשר תמונות החתונה של רון ורונית? אין תמונות יותר טובות!

אז הכנתי באמת מיני אלבום כדי להשוויץ באפקטים החדשים שלי:

התמונה הראשונה היא של העמוד הראשון במיני אלבום.השתמשתי פה באפקט שחור לבן והדפסתי את התוצאה על שקף. אחרי זה, הוספתי לשמלה ולצמיד של רונית קצת טוליפ נצנצים כי היה חסר לי טיפה ניצוץ בתמונה היפה הזאת.

התמונה השניה היא של עמוד שבו השתמשתי באפקט שנקרא "the big picture".האפקט הזה מחלק את התמונה למלא תמונות קטנות ואז משנה קצת את הכיוון של כל מיני-תמונה.. אני ממש אוהבת את האפקט הזה!
וכמובן, לא הצלחתי להחזיק את עצמי ולא להוסיף עוד פרימה בפינה עם אבן מתאימה...

התמונה הבאה היא של אפקט הפאזל:אתה בוחר כמה כלקים אתה רוצה בפאזל והאפקט מכין אותו בשבילך.
הערה קטנה לעצמי: לא לשים נייר אורז ב-bind-it-all כשהוא לא נמצא בין שתי חתיכות של נייר עבה יותר...

התמונה האחרונה (והחביבה ביותר) היא גם העמוד האחרון במיני אלבום.

השתמשתי באפקט שנקרא "cracked wall" (אתם מבינים לבד למה הוא נקרא ככה).
אני ממש ממש אוהבת את התמונה הזאת!!!

זהו, אלה היו כמה דוגמאות אחדות מתוך המיני אלבום של אפקטים שלי.
אני מקווה שאהבתם אותו עד עכשיו.

תודה שביקרתם וקראתם!

אין תגובות: