יום חמישי, 4 בדצמבר 2008

HPT - עמוד עיצובי ליום חמישי

כמו שקראתם אתמול, התחלתי מסורת חדשה שנקראת"Random Card Wednesday" (או RCW, למי שאוהב קיצורים...).
בקיצור, חשבתי - למה לא להשתמש בעוד יום בשבוע כדי לפרסם עמודים באלבום שאני מכינה?

אז, הנה לכם - עמוד עיצובי ליום חמישי (או Handmade Page Thursday באנגלית ו-HPT בקיצור... אני חושבת שאני כבר התאהבתי בקיצורים האלה).
אני אשתדל להעלות בכל יום חמישי את אחד העמודים העיצוביים (בעבודת יד) שהכנתי במהלך השבוע.

תנו רק לציין עובדה קטנה, כל הדפים שאני אפרסם תחת הכותרת של ה-HPT יהיו מאוד פשוטים ונקיים. רקע שחור עם הרבה שיטות וצורת חיתוך וכמה קישוטים קטנים. לא סגנון הסקראפ האמריקאי. בגלל שאני מקימה עסק משלי לעיצוב אלבומים וזה הסגנון הנפוץ ביותר של אלבומי החתונה העיצוביים (כלומר, בעבודת יד) פה בישראל, החלטתי פשוט להראות לכם חלק מהדוגמאות שלי.

לפני כמה ימים כבר הראתי לכם את אחד העמודים שהכנתי. זה עוד עמוד מתוך אותו אלבום:


זה דף היברידי (גם עיצוב דיגיטלי וגם עיצוב ידני). טישטתי את הרקע בעזרת המחשב הנאמן שלי והוספתי קצת הצללה. אחרי שהדפסתי, עיגלתי 3 פינות וחתכתי את אחת הפינות ל-3 רצועות שהדבקתי באלכסון. כדי להוסיף קצת ניצוץ לעמוד, הוספתי קצת טוליפ נצנצים לחגורה של השמלה שלי (שאותה אתם יכולים לראות בתמונה השמאלית בזום מטורף).

אני מקווה שאהבתם את מה שיצא.

תודה שקפצתם לביקור וקראתם!

אין תגובות: