יום רביעי, 12 בנובמבר 2008

גשם של גברים...?!?

שולחן לחמישה גורם לי להיות מאוד עסוקה בזמן האחרון, שזה דבר טוב.
אני אוהבת להיות עסוקה, זה עושה לי טוב לנשמה.


בכל מקרה, באות הבאה, הלוא היא ג', הלכנו לכיוון פרוייקט הגברים שלנו.
ולאן עוד אני יכולה לקחת את המילה "גבר" אם לא לכיוון הבעלול הכי מדהים שיש בעולם?

פרוייקט ה"גבר" עזר לי מאוד. היה לי עמוד באלבום המעוצב שהכנתי בתחילת דרכי שמזמן הייתי אמורה לסיים ולא סיימתי.

אז הלכתי ישירות אליו והתחלתי לשפצר אותו וזאת התוצאה:
עשיתי קולאז' של תמונות של החתן בצורת עניבה, זה לקח לי שעות. שירטטתי עניבה ואז מיקמתי תמונות שוב ושוב עד שהתקבלה לי התוצאה הרצויה ואז הייתי צריכה לחתוך ולהדביק לעמוד. בלאגן.

בקיצור, שיפצרתי את העמוד עם קצת טוליפ של נוצצים בשבלולים שאני מאוד אוהבת (יש לי תקופות שבהן אני מציירת אותם בכל מקום).


יצא סביר לדעתי יחסית לעמוד שהתחלתי בתחילת דרכי עם זוג מספריים ודבק, לא?


בואו לראות את הפרוייקטים האחרים של החברות המה-מ-מ-ו-ת שלי בשולחן לחמישה ותרגישו חופשי להגיב ולשתף אותנו בפרוייקטים גבריים משלכן...

תגובה 1:

mummy of treasures אמר/ה...

נראה מקצועי לחלוטין יפעתי.. יצא משגע!!!!!