יום חמישי, 6 בנובמבר 2008

בלה! כמה רציתי בלה!!!

הייתי חולה השבוע בשפעת ואני חייבת לציין - חותמת של בלה זה הדבר כדי לשפר לי את ההרגשה כשאני חולה!


החלטנו בשולחן לחמישה לעשות אתגר שבו כולנו מקבלות את אותה החתמה ועושות איתה מה שאנחנו רוצות ועל איזה החתמה החלטנו?? ניחשתם - על בלה!!! איזה כיף!

אני אוהבת את בלה, לא שיש לי אפילו אחת שלה אבל אני אוהבת!!!

בכל מקרה זה מה שאני יצרתי - הכנתי כרטיס ברכה לטקס חינה של חברה טובה (זה מתאים בגלל הפינוקים וזמן הטיפוח של לפני החתונה):






השתמשתי בעפרונות מים כדי לצבוע את ההחתמה ובשני פרחים של פרימה שקניתי לאחרונה.
בתוך הכרטיס החתמתי את המשפט "Life is Good" שהתאים בצורה מושלמת לדעתי לחותמת.



אתם מוזמנים לבוא לבקר בבלוג שלנו ולראות את העבודות של שאר החברות שלי וכמובן שלשתף אותנו עם שלכן!

תודה שקפצתם לבקר! המשך יום מקסים!

תגובה 1:

mummy of treasures אמר/ה...

הכרטיס עדין ויפהפה...מאוד אהבתי.
נראה לי אידיאלי לתת לחברה לארוע שכזה..
כל הכבוד יקירתי ותרגישי טוב