יום שבת, 27 בספטמבר 2008

למי שלא חוגג או לא מכיר או סתם מעניין אותו, החלטתי לספר קצת על החג הזה (או יותר נכון לצטט את ויקיפדיה):

ראש השנה, הוא חג יהודי המציין את התחלת השנה העברית. נחשב ליום המלכת ה' על האנושות (ומבחינה זו הינו חג
אוניברסלי), וכן נחשב ליום הדין בו נידון האדם על השנה החולפת ונקבע מה יארע לו
בשנה הבאה, ומציין את תחילת
עשרת ימי תשובה. החג חל בא' וב' בתשרי

בכל מקרה, כמו בכל שנה, הכנתי ברכות לראש השנה לארבע בנות (ולעוד מ-ל-א אנשים) מיוחדות שבחודש האחרון (פחות או יותר) אני נפגשת איתן פעם בשבוע. אתם תשמעו עליהן עוד הרבה בקרוב...

אז, למרות שהבטחנו אחת לשניה שלא נעשה כלום כדי לא להטריח אף אחת לא הקשיבה וכולנו הכנו מתנות קטנות אחת לשניה לכבוד ראש השנה.
תראו מה קיבלתי:
אני אציג את המתנות משמאל לימין: תמר נתנה לי שקית קטן של כל מיני חומרי יצירה (סרטים, סיכות מתפצלות, תגיות וכו'...); דיאנה נתנה לי קופסא מטופלת (מפוצצת בפנים במלא דובשניות); רונית נתנה לי כרטיס חמוד (נמצא בתחתית התמונה) שהחזיק שני "סטים" של עוגיות (אחד - דובשניות, השני - אכלתי... בגלל זה לא רואים אותו בתמונה); ומייה נתנה לי ריבה בייצור ביתי של אבא עם כרטיס טילדה מקסים.
תודה בנות, אני מתה עליכן!
שיהיה לכולם שנה טובה, מאושרת ומלאה באהבה!

תגובה 1:

mummy of treasures אמר/ה...

זה הדדי מתוקה!
תמיד מדהים אותי איך באמצע החיים אתה פתאום מוצא עוד כמה נפשות תאומות ומאשיר את חייך... אשרני
חג שמח ושנה נהדרת