יום חמישי, 11 בספטמבר 2008

שלום לכולם!

ועכשיו.. באנגלית!

כבר כמעט חצי שנה אני מבלגגת באנגלית ונורא נהנית (אני תמיד מעדיפה לכתוב באנגלית מאשר בעברית, לא ברור לי למה).
בעקבות בקשות חוזרות ונשנות של קוראות שלא מסתדרות כל כך עם אנגלית (היי אמא) או כאלה שלא בא להם בסוף יום עבודה להתחיל לקרוא באנגלית בלוג שהן אוהבות (היי לי.. חחח...) להקים בלוג בעברית.

אז ניסיתי בהתחלה להקים בלוג בתפוז. זה לא הלך. תפוז כנראה שונא אותי, לא הצלחתי לתפעל אותו כמו שצריך בצורה שלא תבזבז לי זמן. אני מתה על Blogger.com. הם מעולים, גם באנגלית וגם בעברית. אז הנה אני פה.

מי שמכיר אותי יודע שאני משתדלת לפרסם פוסטים באופן קבוע. מה שאני מתכננת לעת עתה לעשות זה לפרסם בבלוג המקורי שלי (באנגלית) ולתרגם כל פוסט (מעכשיו, אני לא מטורפת. אני לא אתחיל לתרגם חצי שנה של כתיבה) לעברית ולפרסם פה. בצורה הזאת, תהיה לקוראים שלי גישה לאיזה שפה שנוחה להם.

אז זהו, שיהיה לנו בהצלחה!

כל שאלות, בעיות, טענות, תהיות, ברכות, וכל מה שבא לכם - אתם יכולים להפנות למייל שלי (ifat.art@gmail.com).

2 תגובות:

tamari* אמר/ה...

בשעה טובה!
מזל טוב!

אנונימי אמר/ה...

טולולולו.. בהצלחה !!