יום רביעי, 15 באוקטובר 2008

תראו מה קיבלתי (החלפת כרטיסי "חברות")

לפני כמה חודשים הצטרפתי לקבוצה של בערך 20 בנות שנקראת SBS19.
בתוך הקבוצה הזאת, אנחנו משתפות יצירות, חוויות, קניות, וגם עושות החלפות.
ההחלפה השניה שלנו (הראשונה הייתה די מזמן) הייתה כרטיסי ברכה בנושא "חברות" (או "ידידות", איך שתרצו).
בשניה שידעתי שיש את ההחלפה הזאת מיד התיישבתי והכנתי את הכרטיס. מיותר לציין שמרוב התלהבות, הכרטיס היה מוכן לפני שהשמות (של מי מחליפה עם מי) הוגרלו.
והנה התוצאה של הכרטיס שלי לפניכם:
השתמשתי בצבעים של אדום וקרם (ואני בדרך כלל לא אוהבת אדום, לא יודעת איזה מוזה נפלה עליי). וכמובן שהשתמשתי בחותמת של טילדה (שאלוהים יעזור להם לטילדות האלה, עם יופי שכזה מי צריך לצאת מהבית, מי?).
הפעם יצא לי להחליף עם מנדי, בחורה חמודה ביותר שאני מסמפטת ביותר.
והנה, זאת התוצאה של מה שהיא שלחה לי:
לקח לזה קצת זמן להגיע אבל היה שווה לחכות לדעתי.
אין כמו החלפות מוצלחות.

המשך יום נעים לכולם, תודה שבאתם לבקר!

אין תגובות: